Brev:
Daglig rytme
31. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Daglig rytme
Hej Helen
Først vil jeg sige tak for dine tidligere svar omkring fladt baghovede og morssyg. Far og søn er begyndt og have mange hyggelige stunder sammen. Hvilket jeg kan mærke de begge nyder!!! :0)
Jeg skriver til dig for og høre om vores rytme for dagen lyder okay !!
Magnus er nu 5 mdr og vejer 7640 og er 69 lang :0) Han har altid fra han var lille af sovet imellem sin mor og far men for 4 dage siden har vi sat hans seng op i soveværelset, og han sover nu i den. Det skal lige siges han kender sengen fra hans korte formiddagslure. Vi har valgt og rykke sengen ind i soveværelset så han langsomt kan vende sig til og sove i den om natten så vi senere kan rykke den ind på hans eget værelse !! Det har fået en god opstart og han acceptere og ligge i den lige nu :0) Lyder det som en okay plan ?
Plan over vores dag !!
kl 21.30 / 22 Ammes og der synges godnat sang og han puttes
Ligger og snakker og møver rundt i ca 20 - 30 og falder til ro. Er ikke sur.
kl. 2 Vågner og Ammes (ikke hver nat vågner han her )
kl 5.30 Vågner og ammes og putter sammen hos mor
kl 8 8.30 Vi står op og han pusles og får tøj på
kl 9 ammes
kl ca 10 sover formiddagslur i ca 40 - 50 min
kl 11.30 / 12 Får grød med frugtmos og vand + ammes
kl 12.30 - 15 / 15.30 sover i barnevogn
kl 16, ammes
kl 18 Kartoffel / grøntsagemos,vand + ammes
Inden helt godnat har han en powernap men ikke på et bestemt tidspunkt.
kl 21.30 / 22 ammes og der synges godnat sang og han puttes
Vi leger og hygger i de stunder han er vågen.
Med venlig hilsen
Lena